شهرداری بندرماهشهر چگونه از بحران خارج شد؟/ وقتی همه #باهم ایستادند

شهرداری در صورتیکه هفته بعد نیز بتواند از حریف خود امتیاز کسب کند، حتی می تواند تا میانه های جدول خود را بالا بکشد و الگویی باشد برای دیگر تیم های بحران زده خوزستانی.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: خبرنگار ورزشی – تیم شهرداری بندرماهشهر، باشگاه نوپایی که هرسال پیش از آغاز رقابت های لیگ، حضور یا عدم حضورش در هاله ای از ابهام قرار میگیرد.

عده ای مخالف تیم داری شهرداری اند و گروهی دیگر موافق؛ مخالفین معتقدند در شهری که هنوز زیرساخت های حرفه ای وجود ندارد نباید بودجه های کلان در بخش حرفه ای ورزش هزینه شود و بیشتر باید به فکر توسعه زیر ساخت بود و موافقین معتقدند توسعه زیر ساخت و ساخت استادیوم از وظایف شهرداری ها نیست و تیمداری حرفه ای روح و برند این شهر است.

شهرداری بندرماهشهر بهار سال ۱۳۹۶ توانست از رقابت های دسته دوم لیگ برتر خود را به لیگ آزادگان برساند و در نخستین سال حضور خود کارنامه ی قابل قبولی برجای بگذارد.

اما شهرداری چی ها در پایان فصل گذشته بازیکنان بسیاری را از دست دادند و تیمی تقریبا جدبد را در این فصل به میدان فرستادند.

تیمی جدید با هدایت سرمربی جدید، داوود مهابادی در ماهشهر فصل ۹۷ -۹۸ را با شکست های متوالی آغاز کرد.

این تیم تا پایان هفته پنجم بدون کسب حتی ۱ امتیاز در قعر جدول قرار داشت و بسیاری از تحلیلگران شهرداری را مدعی زودهنگام سقوط به دسته پائین تر می دانستند.

تدبیر مدیران باشگاه

پس از باخت شهرداری مقابل قشقایی شیراز؛ شهردار بندرماهشهر با دعوت از منصور قمر مدیرعامل موفق سالهای نه چندان دور استقلال اهواز که سابقه همکاری با مربیان بزرگی همچون مرحوم حجازی، امیرقلعه نوعی، لوکا بوناچیچ و فیروز کریمی را دارد؛ نشان داد دوست دارد تیم را برای این شهر حفظ کند. قمر چهره ی آشنایی برای مردم و باشگاه بود.

از سویی مهابادی سرمربی شهرداری روزگاری بازیکن منصور قمر بوده و از سویی دیگر قمر سالها فرماندار بندرماهشهر بوده و کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان خوزستان.

قمر در ابتدای حضورش به عنوان مشاور افتخاری و تنها ۲ روز پیش از بازی ششم، جلسه ای مهم و شاید تاریخی با بازیکنان و تیم برگزار کرد. جلسه ای که همراه بود با حمایت های بی سابقه شورای شهر، شهردار، هیات فوتبال، فرماندار و هواداران پرشور از باشگاه .

این تیم که حمایت های هواداران و همه مسئولین شهرستان را حس می کرد در دیداری خانگی موفق شد اولین امتیاز خود را دشت کنند.

ماهشهری ها در هفته هفتم لیگ آزادگان میهمان حریف سرسخت و تازه کار خرمشهری بودند؛ دربی خاطره انگیز که با میزبانی عالی دیگر تیم استان برگزار شد و به گفته ی خرمشهری ها؛ گویا ماهشهر در استادیوم اروندان میزبان بوده و آنها میهمان!

ماهشهری ها با دشت دومین امتیاز در یک رویارویی سخت، خود را برای میزبانی از ملوان در خانه آماده کردند که با روحیه بالای تیم و حمایت های همه جانبه هواداران و مسئولین، رویای تلخ قعرنشینی پایان یافت و زردپوشان با صید همه امتیازات از این بازی خود را از قعر جدول رده بندی جداکردند.

این تیم که همچنان با روحیه مضاعف برای شاد کردن دل هواداران پرشمار خود به میدان می رود، روز گذشته با کسب یک امتیاز ارزشمند دیگر در ارومیه نشان داد عزم خود را برای بقا و نشان دادن هویت فوتبالی جنوب جزم کرده و تنها راه موفقیت #باهم بودن است.

شهرداری در صورتیکه هفته بعد نیز بتواند از حریف خود امتیاز کسب کند، حتی می تواند تا میانه های جدول خود را بالا بکشد و الگویی باشد برای دیگر تیم های بحران زده خوزستانی.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.