گرد و غبار تا آخر هفته مهمان در خوزستان

ضعـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری تا آخر هفته وزش تندباد موقت و برخاستن گرد و غبار و رگبار و رعد و وزش بادهای قابل ملاحظه به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد.

محمد سبزه‌زاری  در زمینه آخرین وضعیت جوی استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری تا اخر هفته وزش تندباد موقت و برخاستن گرد و غبار و رگبار و رعد و وزش بادهای قابل ملاحظه به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد.

وی بیان کرد: میزان بارندگی در دهدز ۱۴، آغاجاری ۱۰، صفی آباد ۸٫۱، شوش ۴٫۹، گتوند ۲٫۵، لالی ۲، اهواز ۱٫۷، بستان ۱٫۵، کشاورزی اهواز ۰٫۸، حسینه ۰٫۶، مسجد ۰٫۳ و شوشتر ۰٫۲ میلی‌متر است.

وی گفت: در شبانه‌‌روز گذشته دهدز با ۱۳ درجه سانتی‌گراد و اهواز با ۳۸ درجه سانتی‌گراد به‌‌‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین ۲۴ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد بوده است.

به گزارش تسنیم، وقوع پدیده گرد و غبار در برخی شهرستان‌های استان خوزستان طی شامگاه یک شنبه موجب تعطیلی برخی مدارس شهرستان‌ها در نوبت صبح و گاها بعدازظهر شد.

گردوغبار در برخی شهرها تا  برابر حد مجاز و دید افقی کمتر از ۱۰۰ متر رسید.

طی بحران ششب گذشته و امروز ؛ عدم اطلاع رسانی صحیح مدیریت بحران و هوتشناسی اعتراض مردم خوزستان را برانگیخته بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.