اعلام نتایج نهایی نقل و انتقالات درون استانی فرهنگیان خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت‌نام دو هزار و ۵۶۰ متقاضی نقل و انتقال درون استانی حائز شرایط در سامانه نقل و انتقالات درون استانی خبر داد و گفت: از این تعداد با انتقال نهایی ۵۳۶ فرهنگی موافقت خواهد شد و نتایج نهایی نیز از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه، ۲۴ مردادماه) اعلام می‌شوند.

سیروس خدادادی با بیان اینکه نتایج نهایی نقل و انتقالات درون استان از امروز(۲۴ مردادماه) روی سامانه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: داوطلبان متقاضی انتقال می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز با مراجعه به سامانه نقل و انتقال درون استانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان به نشانی http://kh.enteghalat.ir/ نسبت به دریافت نتیجه انتقال خود اقدام کنند.
 وی با اشاره به ساز و کار اعتراض به نتایج نقل و انتقالات درون استان، تصریح کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند از ۲۷ مردادماه تا سوم شهریورماه سال جاری با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند. نتایج نهایی پس از پردازش اعتراضات، نیمه اول شهریورماه ۹۷ اعلام خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: همکارانی که با انتقال آن‌ها به شهرستان مقصد موافقت شده است می‌توانند برای تکمیل فرآیند انتقال خود از اول شهریورماه ۹۷ با در دست داشتن پرینت پذیرش، فرم ۵۰۲ و آخرین حکم حقوقی به منطقه تعیین شده مراجعه کنند.
خدادادی گفت: در فرآیند نقل و انتقالات امسال دو هزار و ۵۶۰ فرهنگی دارای شرایط در سامانه ثبت‌نام کردند که از این تعداد با انتقال ۵۳۶ همکار موافقت شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.