ورود وزارت به نحوه جذب ۲۰۰۰ معلم حق‌التدریس در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، به نحوه جذب اخیر ۲۰۰۰ معلم حق‌التدریس توسط آموزش و پرورش خوزستان انتقاد کرد و گفت: به زودی هیاتی از بازرسی وزارت به همراه معاون امور اداری و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش برای بررسی نحوه جذب اخیر ۲۰۰۰ معلم حق‌التدریس توسط آموزش و پرورش خوزستان به استان سفر می‌کنند تا تمام رخدادهای صورت گرفته در جذب این تعداد معلم حق‌التدریس بررسی شود.

جواد کاظم‌نسب‌الباجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: طی صحبت مفصلی که امروز با معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش داشتم، قرار شد هیاتی از بازرسی وزارت به همراه معاون امور اداری و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش برای بررسی نحوه جذب اخیر ۲۰۰۰ معلم حق‌التدریس توسط آموزش و پرورش خوزستان به استان سفر کنند تا تمام رخدادهای صورت گرفته در جذب این تعداد معلم حق‌التدریس بررسی شود.

وی در پاسخ به این سوال که شما ایراد را در چه مواردی دیدید که خواستار بررسی این موضوع از سوی وزارت آموزش و پرورش شدید؟ گفت:‌ نوع جذب، تخصص و بحث بومی‌‌گرایی و این‌که برخی از این افراد حتی سابقه یک روز تدریس را نداشتند و همچنین جذب بر اساس ارتباطات و غیر از معادلات صحیح صورت گرفته، از جمله مواردی هستند که باعث شد ما به این موضوع ورود کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به هر حال با توجه به این‌که احساس کردیم اشکالاتی در روند جذب وجود داشته‌ است و افرادی غیرقانونی جذب شد‌ه‌اند، امروز صحبت‌هایی با معاون پارلمانی وزیر داشتم تا موضوع بررسی شود. زمان دقیق حضور این افراد به خوزستان نیز اعلام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.