آغاز سرشماری میدانی نفوس و مسکن

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان از ثبت‌نام ۳۷۸ هزار و ۱۲۴ خانوار استان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال ۹۵ امسال خبرداد.

امید حاجتی اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن در استان تا ساعت ۸:۳۰ صبح فردا است و از فردا، ۲۸ مهرماه سرشماری و مراجعه حضوری همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می‌شود.

وی افزود: بر اساس برآورد سال ۹۵، یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۷۵ خانوار در استان وجود دارد که با توجه به این میزان و حجم خانوارهای ثبت نام کرده، میزان مشارکت مردم استان در سرشماری اینترنتی ۲۶،۳۶ درصد است.

حاجتی تصریح کرد: شهرستان هویزه با مشارکت حدود ۶۶ درصدی بالاترین رقم مشارکت در بین شهرستان‌های استان را دارد و شهرستان‌های لالی با ۶۴٫۱۰ درصد، رامشیر ۴۵٫۱۳ درصد، خرمشهر ۴۱٫۸۱ درصد و شوش ۴۱٫۲۶ درصد در رده‌های بعدی مشارکت قرار دارند.

مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن خوزستان با بیان این‌که درصد مشارکت در سرشماری اینترنتی در کل کشور ۳۲٫۵۵ درصد است، گفت: میزان مشارکت در شهرستان اهواز نیز به ۲۱٫۴۸ درصد رسیده است.

حاجتی اظهار کرد: سرشماری اینترنتی از تاریخ سوم مهرماه آغاز شد و مقرر بود تا ساعت ۲۴ امشب باشد که این تاریخ تا صبح فردا تمدید شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.