خوزستان قهرمان رقابت های لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم کشتی خوزستان به عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سال ۹۶ دست یافت.

تیم کشتی خوزستان به عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سال ۹۶ دست یافت.

مرحله نهایی رقابت های لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور، امروز (جمعه ۲۴ شهریورماه) در محل سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در این رقابت ها که با حضور ۸ تیم برتر مرحله مقدماتی برگزار شد، تیم کشتی فرنگی خوزستان بعنوان قهرمانی رسید و تیم های لرستان و مازندران به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دیدار فینال این رقابت ها تیم خوزستان به مصاف لرستان رفت که با برتری هفت بر یک به مقام نخست دست یافت. همچنین دو تیم مازندران و گیلان دیدار رده بندی این مسابقات را برگزار کردند که در نهایت تیم مازندران به عنوان سوم رسید.

تیم شهدای مدافع حرم اندیمشک که به عنوان نماینده خوزستان در این رقابت ها حضور داشت توانسته بود درمرحله قبل تیم اصفهان را از پیش رو بردارد.

مرتضی خدایی، نیما محمدی، مهدی کلیوند، محمدرضا عبدولی، ایمان محمدی، ابوالفضل احمدی، کیهان شکوهی راد، رضا ساکی، علی عبدولی، سعید کریمی زاده، نیما پاپی، علیرضا مرادی، مصیب فررسن، ابراهیم بیرالوند و محمد شریفات به عنوان بازیکن و مرتضی محمدی، رسول شمسی به همراه سرمربی مهدی شکیبا اعضای کادر فنی را تشکیل می دادند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.