معاون آبفا خوزستان اعلام کرد: حل مشکل آب ظرف ۲۴ ساعت آینده

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به تعمیر خط دوم طرح آبرسانی غدیر در روز گذشته گفت: تا ۲۴ ساعت آینده EC آب در آبادان و خرمشهر کمتر از ۲هزار میکروموس بر سانتیمتر خواهد شد و به حالت نرمال می‌رسد.

مهرداد قنواتی  با اشاره به بهبود وضعیت کیفی آب شهرهای خرمشهر و آبادان اظهار کرد: در روز یکشنبه شاهد بروز شکستگی در خط دوم طرح آبرسانی غدیر بودیم و این مساله باعث شد تا آب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با مشکل مواجه شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌گرفته، شکستگی ایجاد شده در خط دوم طرح آبرسانی غدیر، روز گذشته به صورت کامل تعمیر شد و اکنون شرایط آب رو به بهبود است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این‌که EC آب در آبادان و خرمشهر تقریبا بر روی حالت نرمال قرار دارد، تصریح کرد: کیفیت آب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شرایط بهتری پیدا کرده است و با گذشت زمان نیز بهتر می‌شود.

قنواتی با اشاره به این‌که یکی از مشکلات شوری آب در آبادان و خرمشهر EC بالای آب در رودخانه بهمنشیر است، عنوان کرد: تا ۲۴ ساعت آینده EC آب در آبادان و خرمشهر کمتر از ۲هزار میکروموس بر سانتیمتر خواهد شد و به حالت نرمال می‌رسد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.