استیضاح وزیرعلوم وظیفه ذاتی و شرعی ما بود/وصله افراطیون موسوم به گروه پایداری به ما ها نمی چسبد/در وزارت علوم به اسم اعتدال افراد ارزشی کنار گذاشته می شود

عصرجنوب: تکلیف شرعی خود دانستیم و چون دیدیم آقای فرجی دانا این روندی که در پیش داشت روند مناسبی نیست و یک بار هم به وی تذکر داده بودیم و قول داده بودند که اصلاح کنند،اما این چنین نبود و ما هم بر وظیفه ذاتی ،شرعی خود عمل کردیم.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر،هندیجان،امیدیه در خصوص استیضاح وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار ماهشهر امروزگفت:عملکرد آقای فرجی دانا بسیار بد با توجه به اینکه ایشان چند تا از معاونین خود را که در جریان فتنه ۸۸ وجود داشته را رامنصوب کردند ومسئولیت های کلیدی به آنها داده بود.

وی افزود:موضوع دیگر این است که ایشان نیروهای خوب و ارزشی که به عنوان رئیس دانشگاه بودند را کنارگذاشت وخیلی از آدم های با حاشیه و افرادی که درفتنه حضورداشتند جایگزین کردو در دیگر قسمت های مهم وزارت علوم چنین افرادی مشاهده می شد.

دکتر آقاجری بیان اشت:مسلماً کسی که عملکرد این چنین داشته باشد و به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند نبایدبه اسم اعتدال آدم های خوب و ارزشی را کنار گذاشته شود.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت:عملا در وزارت علوم این چنین است که آدم های خوب را به اسم اعتدال کنار گذاشته و از طرفی آدم هایی که در جریان فتنه محاکمه شده بودند را بجای افراد ارزشی می گذارند.

آقاجری درخصوص جمله افراطیون موسوم به گروه پایداری که به ۵۰ نماینده امضاء کنندگان نامه استیضاح لغب داه شده توسط بعضی از افراد و خبرگزاری ایرنا و دیگرپایگاه های خبری استان خوزستان بیان داشت:خود این افراد هم می دانند چنین جمله های به ما نمی چسبد.

وی ادامه داد:ما براساس آن چیزی که خداوند و اسلام از ما می خواهد وظیفه خود را انجام می دهیم و به دنبال کار سالم،درست و براساس آن چیزی که امام راحل و مقام معظم رهبری ،که حفظ ارزش ها ی نظام،دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان های انقلاب است را انجام می دهیم.

وی افزود:جزءاین ما کار دیگری دراین رابطه و موضوع و در هیچ کار دیگری خارج از این آرمان ها کار نخواهیم کرد.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت:تکلیف شرعی خود دانستیم و چون دیدیم آقای فرجی دانا این روندش روند مناسبی نیست و یک بار هم به وی تذکر داده بودیم و قول داده بودند که اصلاح کنند،اما این چنین نبود و ما هم بر وظیفه ذاتی ،شرعی خود عمل کردیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.