تیم شهرداری ماهشهر از صعود باز ماند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از صعود به لیگ دسته اول فوتبال باز ماند.

تیم شهرداری ماهشهر شب گذشته با پذیرش شکست مقابل شهرداری بندرعباس در فاصله ۳ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته دوم کشور شانس صعود به لیگ دسته اول یا مرحله پلی‌آف را از دست داد.

شهرداری ماهشهر که فصل ۹۷-۹۸ در لیگ دسته اول حضور داشت، در ابتدای فصل ۹۸-۹۹ با سرمایه‌گذاری خوب و جذب بازیکنان متعدد به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ دسته دوم محسوب می‌شد، اما در نهایت نتوانست مطابق انتظارات نتیجه بگیرد و در فاصله ۳ هفته مانده به پایان بازی‌ها از هم‌اکنون شانس صعود به دسته بالاتر را از دست داد.

این تیم ماهشهری در ابتدای فصل با حضور مهدی پاشازاده وارد لیگ دسته دوم شد اما این مربی پس از ۲۱ بازی و توقف مسابقات در زمان شیوع ویروس کرونا بصورت ناگهانی از شهرداری ماهشهر جدا شد و به سپیدرود رشت و سپس به شاهین بوشهر پیوست. هدایت شهرداری بعد از جدایی پاشازاده به مربیان ماهشهری سپرده شد و این تیم در دو بازی اخیرش با کادر فنی جدید به مصاف حریفان رفت.

فوتبال خوزستان در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم دارای شش نماینده بود که تیم کارون اروند خرمشهر در پایان نیم‌فصل از گردونه بازی‌ها کنار رفت و شب گذشته هم تکلیف تیم شهرداری ماهشهر مشخص شد.

در همین راستا، تیم‌های فولادنوین اهواز و استقلال ملاثانی در گروه الف کماکان جزو مدعیان اصلی صعود هستند و تیم‌های نفت امیدیه و ملی‌حفاری اهواز در گروه ب برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پایان فصل تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و بین تیم‌های دوم هر گروه بازی پلی‌اف انجام می‌شود تا برنده پلی‌اف نیز به لیگ دسته اول راه یابد. ضمن اینکه از هر گروه سه تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی