ورزشکاران خوزستانی از پرداخت ورودی مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۸ معاف شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصرجنوب به نقل از ایرنا؛ معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان تیم های ورزشی و ورزشکاران خوزستان در همه رده های سنی (بانوان و آقایان) از پرداخت ورودی مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۸ معاف شدند.

ابراهیم نصیری روز یکشنبه اظهار داشت: این معافیت کمک می کند تیم ها و ورزشکاران استان راحت تر و تنها با پرداخت هزینه های رفت و برگشت خود در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند که امیدواریم در سال ۹۸ شاهد نتایج درخشانی از ورزشکاران استان در سطح کشور باشیم.

وی در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاب هیات نجات غریق خوزستان گفت: با توجه به حواشی که در این هیات وجود دارد ابتدا قرار شد جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و سرپرست هیات استان در وزارت برگزار شود. ما لیست اعضای مجمع را به فدراسیون ارائه دادیم که اختلاف نظرهایی در این خصوص وجود دارد و وزارت ورزش در این خصوص تصمیم گیری می کند.

نصیری در مورد برگزاری مراسم تجلیل از مقام آوران ورزش خوزستان گفت: در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام شده منتها ابتدا باید بودجه این کار که حدود ۱۰ میلیارد ریال است، تامین شود. این مراسم در یک سال و نیم گذشته برگزار نشده است و قهرمانان ما از این موضوع ناراحت هستند لذا معتقدیم که این مراسم باید در سال جاری شود.

کاراته استان را از رکود خارج کردیم

وی ادامه داد: با تغییراتی که در هیات کاراته استان صورت گرفت بلافاصله مسابقات انتخابی المپیاد استان جهت اعزام به مسابقات کشوری را برگزار کردیم و نفرات برتر استان اکنون در اردو به سر می برند. تمام تلاش ما این است که در سال جاری شاهد تغییرات اساسی در این رشته باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انتظار داریم که اعضای مجمع کاراته استان به کسی رای دهند که در این رشته تغییر ایجاد کند و به کاراته استان خیانت نکنند.

وی ادامه داد: اگر اعضای مجمع بخواهند کم فروشی کنند من در رسانه ها اعلام می کنم کاراته استان نیازمند نگاهی جدید است لذا اعضای مجمع باید به فرد اصلح رای دهند.

عملکرد دو و میدانی خوزستان رضایت بخش است

نصیری در خصوص وضعیت دو و میدانی خوزستان گفت: دو و میدانی استان اکنون وضعیت خوبی دارد و اداره کل ورزش استان از عملکرد این رشته رضایت دارد اگر چه عده ای نمی خواهند شاهد رشد این رشته باشند. دو و میدانی خوزستان به خوبی در حال حرکت است و اگر همین روند را ادامه دهند قطعا پیشرفت چشمگیری در این رشته حاصل می شود

وی ادامه داد: اصولا برای اجرای یک برنامه عملیاتی در ورزش، به چهار سال زمان نیاز است تا به اهداف خود برسیم که این موضوع در هیات دو و میدانی استان نمایان است.

مطالب پیشنهادی