تهدید نفت‌مسجدسلیمان به انصراف از ادامه لیگ برتر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به نحوه قضاوت‌ها و این‌که توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات بسیار واضح را با داوری‌ها ندارد، ناچارا نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد نمود.

مهران نصیریات‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان طی نامه‌ای به بهاروند نایب‌ربیس فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال، اعتراض خود به داوری‌‌ها را در دیدارهای این تیم اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است:

“احتراما همانگونه که استحضار دارید در روز دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان، همانند مسابقات قبلی در دقیقه ۳۶ بازی در یک صحنه روشن و واضح، پنالتی مسلم روی فوروارد تیم نفت نادیده گرفته شد.

صحنه پنالتی به حدی روشن و واضح بود که کارشناس داوری با قید (از این واضح‌تر) نسبت به انجام پنالتی معتقد بود. با توجه به حساسیت مسابقات چنانچه فدارسیون فوتبال برخورد قانونی و منطقی با داور این دیدار نداشته باشد، عملا از حق‌کشی و اشاعه قضاوت غیرعادلانه داوران حمایت نموده که این موضوع صدمه اولیه و اصلی را به فوتبال پاک کشور خواهد زد.

باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان به لحاظ حمایت از فوتبال پاک، این موضوع را سرلوحه ایجاد و تشکیل این باشگاه قرار داد و خوشبختانه استان خوزستان در این راستا پرچم‌دار این موضوع بود (نمونه بارز آن دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان). لذا با عنایت به اتفاقات رخ داده و با در نظر گرفتن این موضوع که این باشگاه توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات (بسیار واضح) را برای داوری ندارد، از این‌رو ناچارا نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد نمود.”

مطالب پیشنهادی