برگزاری مسابقات چند جانبه تکواندو به میزبانی شهر شوشتر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شوشتر -رئیس هیئت تکواندو شهرستان شوشتر  گفت: مسابقات تکواندو چند جانبه جام شهدای مدافع حرم و حادثه تروریستی اهواز به میزبانی شهرستان شوشتر با همکاری شهرداری ،  شورای اسلامی ، هیئت تکواندو و اداره تربیت بدنی شهرستان برگزار شد .

محمد رضا گلیم باف در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب  در شوشتر  با اشاره به برگزاری مسابقات چند جانبه تکواندو در شوشتر  اظهار داشت:  شرکت کنندگان در این مسابقات آقایان طی این بازیها در سه رده سنی خردسال ، نونهال و نوجوان شهرهای شمالی خوزستان حائز  به دریافت  مدال  و کسب مقام  شدند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان شوشتر  با اشاره به فعالیت شهرستان در این رشته بیان کرد: در حال حاضر تمامی باشگاههای سطح شهرستان در این رشته در مسابقات حاضر بوده و فعالیت دارند.

گلیم باف   یادآور شد: با توجه به سطح بالای تکواندو شهرستان هیئت تکواندو شهر شوشتر  همه ساله به طور معمول جزء شهرستان های   برتر تکواندو در استان  بوده است.

وی با بیان اینکه  ده باشگاه فعال تکواندو در شهر شوشتر  وجود دارد، گفت: مجموعه تکواندو کاران شهر شوشتر ده باشگاه  است که نزدیک به  چهار باشگاه  آنان را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس هیئت تکواندو  شهرستان شوشتر عنوان کرد: رشته تکواندو در شوشتر  سیزده  نفر مربی دارد که پنج   نفر از آنها مربی خانم هستند و از  نه نفر داور نیز چهار  نفر را داوران خانم تشکیل می دهند.
شایان ذکر است که این مسابقات با آخرین قوانین داوری فدراسیون جهانی تکواندو با امکانات الکترونیکی روز کشور برگزار گردید .

 

مطالب پیشنهادی