بوستانی: امیدوارم استقلال خوزستان در لیگ بماند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی استقلال خوزستان با وجود شکست برابر پدیده ابراز امیدواری کرد که تیمش در لیگ برتر باقی بماند.

کریم بوستانی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برار پدیده شهرخودرو اظهار کرد: بازی امروز ۲ نیمه متفاوت داشت و شاهد بازی پرفشاری از هر دو طرف بودیم‌. برای سه امتیاز آمدیم اما بازیکنانم ناخواسته عقب کشیدند و روی اشتباه فردی گل خوردیم. ۲۰ دقیقه آخر بازی کاملا در دستان ما بود، نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، موقعیت‌سازی کردیم اما متاسفانه توپ‌ها توی گل نرفت. پدیده شهرخودرو تیم بزرگی ست که از کادرفنی بادانشی سود می‌برد.

او افزود: هرچند پنجره ما بسته‌بود و با کسر امتیاز مواجه شدیم اما امیدواریم در لیگ بمانیم.
وی در خصوص داوری اشکان خورشیدی در این مسابقه گفت: با اینکه ایشان چند هفته‌ای قضاوت نکرده‌بود اما خوب کار کرد و بازگشت خوبی داشت.
بوستانی در رابطه با جدایی دلفی گفت: مبلغی از قرارداد دلفی به ما رسید و می‌توانیم بدهی به بازیکنان سابق که شکایت کرده‌اند را بدهیم. دلفی بازیکن این باشگاه و سرمایه ما بود، سه ماه دیگر قراردادش تمام می‌شد، اگر او را نمی‌فروختیم به مشکل می خوردیم.
وی افزود: اگر ۶ امتیاز هم کسر می‌شد، اما پنجره باز می‌ماند می‌توانستیم بازیکن خوبی بگیریم و کارمان راحت‌تر بود. حق خوزستان است که چند نماینده داشته‌باشد، پتانسیل بالایی داریم اما متاسفانه توجهی نمی‌شود. ما مشکلات زیادی داشتیم ولی فراموش نکنید که این تیم روزی قهرمان ایران شده‌است.
مطالب پیشنهادی