۲ باشگاه ورزشی در آبادان تعطیل شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۲ ورزشگاه ورزشی به دلیل تخلف و توجه نکردن به موازین قانونی تعطیل شدند.

علیرضا رضایی روز یکشنبه اظهار داشت: پس از کارشناسی های صورت گرفته صبح امروز ۲ باشگاه ورزشی متخلف با همکاری و هماهنگی مقام انتظامی و حراست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند پلمپ شدند.
وی افزود: ۱۰ واحد صنفی دیگر نیز که دارای تخلف های جزئی بودند نیز اخطاریه دریافت کردند تا در رفع مشکل اقدام کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در روزهای آینده نیز سایر باشگاه‌ های متخلف و فاقد مجوز شناسایی شده و به منظور پلمپ به مقام انتظامی معرفی خواهند شد‌‌.
رضایی تصریح کرد: نصب دوربین مدار بسته در فضای باشگاه ها، به همراه داشتن موبایل و انتشار تصاویر بانوان ورزشکار در شبکه های مجازی، تبلیغات غیرمجاز تحت عناوین مختلف در شبکه های مجازی، ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه ، نداشتن مجوز فعالیت و کارت بیمه ورزشی از جمله موارد تخلف این باشگاه ها در آبادان می باشد که به آنها تذکر داده شده است.
وی افزود: نداشتن مربی متخصص و دارای مدرک، ارتباط نداشتن با پزشک و مشاور ورزشی، نبود بیمه مسئولیت و آتش سوزی، فروش و توزیع دارو، مکمل و پودرهای غیرمجاز بدنسازی، استفاده از پوسترهای برهنه و نیمه برهنه، پخش موسیقی غیرمجاز، تجمع اراذل و اوباش، ارایه خدمات خارج از سرویس کاری به مشتریان و انتشار تصاویر خارج از شئونات اسلامی از جمله تخلف های باشگاه‌ های ورزشی است که در صورت مشاهده و یا گزارش با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
رضایی از شهروندان آبادانی خواست در صورت مشاهده تخلف از سوی متصدیان و مالکان باشگاه ‌ها و مجموعه های ورزشی مراتب را گزارش دهند تا در اسرع وقت و با هماهنگی واحد بازرسی به تخلفات آنها رسیدگی شود.
مطالب پیشنهادی