با حمایت سرپرست هیات پس از ۲۲ سال قهرمان کشور شدیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی تیم بوکس خوزستان با اشاره به تلاش ها و حمایت های سیامک صالحی، سرپرست هیات استان در کسب عنوان قهرمانی بیست و هشتمین دوره مسابقات کشوری، گفت: آقای صالحی شرایط سخت را به آسان تبدیل کرد و حامی بسیار بزرگی برای استان شد و توانستیم این تابو را پس از ۲۲ سال بشکنیم و قهرمان کشور شویم.

اتابک کاراوند درخصوص قهرمانی تیم استان در بیست و هشتمین دوره رقابت های بوکس کشور، اظهارکرد: خوزستان پس از ۲۲ سال توانست با کسب چهار مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی برسد. رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تمام تیم ها برای کسیب مقام قهرمانی در اهواز حاضر شده بودند ولی ما اجازه ندادیم جام به تیم دیگری برسد.

وی درباره تیم تهران که حریف اصلی خوزستان در این دوره بود نیز عنوان کرد: تهران با تمام قدرت و ملی پوش هایش به این مسابقات آمده بود ولی برابر خوزستان بزرگ شکست خورد. چهار بوکسور استان که در این دوره قهرمان شدند، کسب این عنوان حق آن ها بود و ما با قدرت و تفاوت امتیاز قهرمان شدیم.

وی با بیان این که کسب مقام قهرمانی مسوولین کادر فنی تیم و مسوولان هیات را دو چندان می کند، گفت: تیم خوزستان در هیات قبلی حامی نداشت و مستضعف بود و کسی از آن تیم باتوجه به شرایطی که داشت، انتظار قهرمانی نداشت اما با حضور سیامک صالحی در هیات بوکس خوزستان، آن شرایط سخت به آسان تبدیل و حامی بسیار بزرگی برای استان شد و توانستیم این تابو را پس از ۲۲ سال بشکنیم و قهرمان کشور شویم.

سرمربی تیم بوکس خوزستان عنوان کرد: صد درصد بوکسورهای خوزستانی می توانند جزو کسانی باشند که به سهمیه المپیک دست پیدا کنند. به تازگی نیز آقای صالحی، نایب رییس فدراسیون بوکس شده است و می تواند کمک بسیاری به بوکس استان داشته باشد/ایسنا

مطالب پیشنهادی