خوزستان رتبه دوم ورزش بانوان کشور را به خود اختصاص داد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزش بانوان خوزستان در ارزیابی عملکرد صورت گرفته توسط وزارت ورزش، برای نخستین بار رتبه دوم را در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور در سال ۹۶ به دست آورد.

نگار افشین روز شنبه بیان کرد:در این ارزیابی خوزستان پس از استان آذربایجان ‌غربی مقام دوم را به دست آورد و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه سال ۹۵ ورزش بانوان خوزستان در رده شانزدهم قرار گرفت افزود: حضور بانوان در مسابقات کشوری و میدان های بین ‌المللی، کسب نشان کشوری و جهانی، برگزاری میزبانی مسابقات مختلف کشوری و بین المللی و حضور بانوان خوزستانی در تیم های ملی از جمله مهمترین آیتم‌ های مورد ارزیابی محسوب می ‌شود.
افشین، ایجاد فرصت برابر برای حضور در عرصه های ورزشی بین بانوان و آقایان را از اولویت های این اداره کل دانست و گفت: توسعه ورزش بانوان پشتوانه ای برای ورزش خوزستان در بعد همگانی و قهرمانی است.
وی با بیان اینکه اقدامات و حمایت صورت گرفته از ورزش بانوان، باعث کسب این رتبه شده است افزود: این مهم به واسطه زحمات تمام هیات ‌های استانی و شهرستانی و همچین ادارات ورزش و جوانان شهرستا‌ن ‌ها به دست آمد.
مواردی از جمله برگزاری همایش های مختلف و فعالیت در بخش فرهنگی – ورزشی، حضور در مسابقات کشوری و بین المللی، برگزاری مسابقات استانی و کلاس ‌های آموزشی و جذب اعتبار در بخش بانوان در این ارزیابی ملاک کار بوده است.
مطالب پیشنهادی