فولاد و ذوب آهن، امتیازات را تقسیم کردند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد. باتوجه به رایگان بودن تماشای این دیدار و همچنین بازی خوب هفته گذشته فولاد برابر پیکان، هواداران این تیم امروز استقبال بهتری از این بازی داشتند.

فولاد که این روزها با انگیزه تر به نظر می رسد، بازی را خیلی خوب شروع کر و در دقیقه شش مسابقه ضربه آزاد پشت محوطه پریرا وارد دروازه ذوب‌آهن شد. در ادامه این نیمه نیز دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که سهم فولادی ها بیشتر بود ولی در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و شاگردان فریسات این نیمه را برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز در حالی که توپ و میدان در درست فولادی ها بود و چندین موقعیت خوب گلزنی داشتند، در دقیقه ۵۸ رضا حبیب‌زاده بازیکن ذوب آهن توسط عبدالله کرمی درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. محسن مسلمان نیز این موقعیت را برای تیم اصفهانی به گل تبدیل کرد.

پس از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد. البته در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه فولاد صاحب موقعیت های خوبی شد ولی با کم دقتی بازیکنان راهی به درون دروازه نداشت. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

از حواشی این بازی نیز می توان به برخورد شدید رحیم زهیوی و ابوذر صفرزاده دو بازیکن ذوب آهن در دقیقه ۲۲ اشاره کرد. این برخورد مصدومیت شدید زهیوی از ناحیه سر را در برداشت و او راهی بیمارستان شد.

مطالب پیشنهادی