روسای چهار هیات ورزشی خوزستان باید خداحافظی کنند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: روسای چهار هیات ورزشی خوزستان با قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته، باید از سمت خود کناره گیری کنند.

ابراهیم نصیری روز شنبه بیان کرد:رعایت قانون بر همه ما الزامی است و باید از آن تمکین کنیم و معتقدم مقاومت کردن افراد در این سن و سال چندان خوشایند نیست.
وی افزود: تنها حضور آقای تاج (رییس فدراسیون فوتبال) که یک سال و نیم زودتر از موعد بازنشسته شده بود با تایید وزارت ورزش و جوانان موردی ندارد ولی اعضای بازنشسته هیات رییسه فدراسیون فوتبال و افراد بازنشسته ای که در هیات های استانی حضور دارند باید از سمت خود کنار بروند.
نصیری گفت: ما نباید به روسای هیات ها ابلاغ کنیم که بروند بلکه خودشان باید بدانند و خداحافظی کنند؛ هر چهار رییس هیات ورزشی فوتبال، وشوو، قایقرانی و ورزش های همگانی استان برای ما عزیز و پیشکسوت هستند و در آیینی از زحمات آنها قدردانی خواهد شد. به تجارب فکری و عملی آنها نیاز داریم و روسای آینده این چهار هیات می توانند از وجود آنها استفاده کنند.
وی در ادامه به مجمع انتخاب رییس هیات پرورش اندام و تنیس روی میز خوزستان اشاره کرد و افزود: بر اساس هماهنگی با فدراسیون پرورش اندام، مجمع انتخاب رییس این هیات نیمه آذر برگزار می شود همچنین با ابلاغ فدراسیون تنیس روی میز کشور ثبت نام مجدد از نامزدها برای برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات تنیس استان در دست اقدام است.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص بلاتکلیفی رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: مشکلی که بین این فدراسیون و دبیر هیات کنونی خوزستان پیش آمده بود، با هماهنگی وزیر ورزش و جوانان در سفر اخیرش به خوزستان برطرف شد و نامه برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های رزمی استان را به فدراسیون ارسال کردیم و به زودی تکلیف رییس این هیات بر طرف خواهد شد./ایرنا

مطالب پیشنهادی