حیدری خبری داد: تشکیل کمیته‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تشکیل کمیته‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در خوزستان خبر داد.

افشین حیدری اظهارکرد: باتوجه به اهمیت رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ و برای این‌که نمی‌خواهیم زمان را از دست دهیم، قصد داریم کمیته‌های مربوط به این مسابقات را برای برنامه‌ریزی هر چه بیشتر و بهتر تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: اعضای این کمیته از مسوولانی از جمله معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیرکل برنامه و بودجه استان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و … تشکیل شده است. هدف، ساماندهی ورزشکاران استان برای حضوری موفق در این مسابقات است و خدا را شکر عزم جدی نیز در مسوولان استان برای حمایت از ورزش و ورزشکاران خوزستانی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی از مسابقات وزنه‌برداری جام فجر در در اهواز، گفت: این مسابقات اواخر بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود که اکنون در حال رایزنی برای ایجاد شرایط لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات هستیم. برای سومین بار است که از این رویداد مهم میزبانی می‌کنیم و در تلاش هستیم که با کمک مجموعه استان، استانداری و فدراسیون وزنه‌برداری، پیکارها بهتر از سال گذشته به انجام برسد.

وی همچنین با قدردانی از حمایت‌های استاندار خوزستان، گفت: دکتر شریعتی نگاه بسیار خوبی به ورزش دارد و تاکنون حمایت‌های خوبی از ورزش استان در راستای رشد و دیده شدن بیشتر داشته است. جا دارد از او قدردانی کنم و امیدوارم در ادامه نیز از حمایت‌های استاندار بیش از این بهره‌مند شویم.

مطالب پیشنهادی