حواشی مسابقه استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  پیش از آغاز بازی به مناسبت درگذشت مسلم شرف آبادی داور دزفولی کشورمان یک دقیقه سکوت اعلام شد.
با وجود این که درب های ورزشگاه غدیر از ساعت ۱۵ به روی تماشاگران باز شد اما اکثر تماشاگران به دلیل گرمای هوا در اواسط نیمه اول وارد ورزشگاه شدند و در این دیدار بیش از هفت هزار تماشاگر نظاره گر بازی بودند.
در پایان نیمه اول بازی بین هواداران دو تیم درگیری هائی به وجود آمد که با حضور یگان انتظامی ورزشگاه آرامش در ورزشگاه حاکم شد.
در دقایق ۳۰ و ۷۵ بازی داور به دلیل گرمای شدید اهواز بازی را به مدت ۲ دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کنند.
با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در هفته گذشته مبنی بر تعویض نمیکت های ذخیره اقدامی در این خصوص انجام نشد.
به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمامی صندلی ها شست و شو شده اند.
با وجود این که هفته گذشته خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود.
نور ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف بازی قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و مورد رضایت کادر فنی دو تیم قرار گرفت.
قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمی بود که علیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری وی را در امر قضاوت همراهی کردند.
ایمان مبعلی که در این فصل به ترکیب استقلال خوزستان اضافه شده در این دیدار از ابتدای بازی وارد زمین شد تا در دومین دیدار خود برای آبی های خوزستان بازوبند کاپیتانی را به دست ببندد.
وحید حمدی نژاد، میثم شاه مکوند و میثم کریمی از تیم استقلال خوزستان و احسان علوان زاده، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
در دقایق پایانی بازی داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان به سمت هواداران تیمش رفت و از آن ها خواست که تیمش را تشویق کنند.
هواداران ۲ تیم پس از پایان بازی بازیکنان تیمشان را تشویق کردند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

 

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.