خوزستانی‌ها در صف آخر نقل و انتقالات

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: اغلب تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران برای جذب بازیکنان موردنظر خود برای فصل جدید آغاز کرده‌اند و به‌دنبال عقد قرارداد با گزینه‌های دلخواه سرمربیان خود هستند.

اما در این بین فعالیت تیم‌های خوزستانی بسیار ضعیف بوده و تا به امروز روند کندی را در نقل و انتقالات چهار تیم خوزستانی حاضر در فصل آینده لیگ برتر می‌بینیم.

فولادی‌ها که سه روز پیش خبر ادامه همکاری مجدد با پورموسوی را اعلام کردند، هنوز به‌صورت رسمی بازیکنی را جذب نکرده‌اند اما طبق شایعاتی که در اطراف این تیم شنیده می‌شود، بحث حضور و بازگشت بختیار رحمانی به فولاد بسیار جدی است، ضمن اینکه از یونس دلفی نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی فولاد برای تقویت خط حمله نام برده می‌شود و عقیل کعبی نیز به این تیم می‌پیوندد.

از سوی دیگر جدایی حامد لک نیز از فولاد قطعی شده و دروازه‌بان فصل قبل فولاد به نساجی مازندران پیوست. همچنین آرش افشین مهاجم رامهرمزی فولاد نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، جدایی خود را از این تیم اعلام کرد و امیر ذلیکانی هم به احتمال زیاد از فولاد می‌رود.

استقلال خوزستان اما وضعیت مبهمی دارد و با توجه به اینکه وضعیت مالکیت این تیم نامشخص است و پس از اینکه مرفاوی از سمت خود استعفا کرد، دیگر هیچ نشانی از یک تیم فوتبال لیگ برتری ندارد، چه رسد به اینکه فعالیت نقل و انتقالاتی هم داشته باشد. گفتن از پیوستن بازیکنی جدید به این تیم در این وضعیت بی معنی است اما می‌توان از موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، یونس دلفی و وحید شیخ ویسی به‌عنوان جداشده‌های قطعی این تیم نام برد که شیخ ویسی به پیکان پیوسته است.

اما از نفت آبادان هم پس از انتصاب پائولو سرجیوی پرتقالی به‌عنوان سرمربی، هنوز فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز نکرده و هنوز نام بازیکنی برای پیوستن به این تیم به‌صورت جدی مطرح نیست. اما مرتضی اسدی و مسعود ابراهیم‌زاده با اعلام خودشان از این تیم جدا شده‌اند.

نفت مسجد سلیمان نیز هنوز در گیر و دار انتخاب سرمربی است و خبری از فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات نیست.

اما طبق اخباری که از دیگر بازیکنان خوزستانی به گوش می‌رسد می‌توان به پیوستن محمد طیبی به تراکتور و امید سینک به نساجی اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.