مدیران و مربیان استقلال‌خوزستان به جای ایجاد حواشی به فکر حفظ تیم باشند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نایب‌رییس هیات فوتبال استان با بیان این‌که در صورتی که استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کند، مدیران این باشگاه باید پاسخگو باشند، گفت: بهتر است مدیران و مربیان این تیم به جای ایجاد حواشی، تمرکز خود را روی تیم و حفظ آن در لیگ برتر قرار دهند.

علی طرفی ، با اشاره به وضعیت نابسامان استقلال خوزستان و ابراز نگرانی نسبت به شرایط این تیم، اظهارکرد: از مدیران و مربیان استقلال خوزستان درخواست داریم به جای مصاحبه و ایجاد حواشی به فکر تیم باشند تا از بحران خارج شود.

وی بیان کرد: از مدیران باشگاه استقلال خوزستان می‌خواهم در صورتی که نمی‌توانند تیم را اداره و از این شرایط خارج کنند، پیرو نامه‌های قبلی هیات فوتبال استان به این باشگاه مبنی بر تحویل تیم به هیات فوتبال، این کار را انجام دهند تا ما فکری به حال تیم کنیم.

نایب‌رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا هیات فوتبال توانایی اداره تیم در این شرایط حساس را دارد؟ گفت: مجبور هستیم به خاطر خوزستان و فوتبال آن و این‌که مانع از سقوط استقلال خوزستان شویم، تیم را تحویل بگیریم و همه کاری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: به نظرم بهتر است مدیران و مربیان این تیم به جای ایجاد حواشی، تمرکز خود را روی تیم و حفظ آن در لیگ برتر قرار دهند. در صورتی که تیم سقوط کند، مدیران این باشگاه باید پاسخگو باشند زیرا خوزستان مهد فوتبال است و با اقداماتی که این باشگاه در حال انجام آن است، در واقع در حال نابودی فوتبال این استان و باشگاه استقلال خوزستان است.

طرفی خاطرنشان‌کرد: مردم وقتی ما را می‌بینند، از نگرانی خود نسبت به شرایط استقلال خوزستان می‌گویند و متاسفم که مسوولان باشگاه استقلال خوزستان با برنامه‌ریزی می‌خواهند تیم را به لیگ یک بفرستند. آن‌ها باید به فکر مردم استان و فوتبال خوزستان باشند و اجازه ندهند حواشی بیشتر از این به تیم ضربه بزند.

وی گفت: باید هر چه سریعتر همدلی و اتحاد لازم بین مدیران و مربیان استقلال خوزستان ایجاد شود تا بتوانند با همفکری یکدیگر تیم را از این شرایط بسیار بد نجات دهند. زمان زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده است و می‌طلبد همه کمک کنیم تا استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارد، در لیگ حفظ شود. امیدوارم برای فصل آینده نیز تدابیر خاصی اندیشیده شود تا این تیم دیگر دچار چنین شرایطی نشود.

 

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.