برخورد قاطع و بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که باید با واحدهای صنفی متخلف در ا‌ستان خوزستان به صورت قاطع برخورد شود، گفت: میوه و تره‌بار و گوشت قرمز و مرغ از جمله گروه‌های کالایی پرمصرف در استان هستند که بخش گسترده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده‌اند و در این زمینه باید نظارت از آن‌ها به صورت ویژه انجام بگیرد.

علی‌محمد رحمانی زاده با اشاره به بحث بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در راستای رفع التهاب و آرام‌سازی فضای بازار اظهار کرد: بازرسان باید در مقطع کنونی با نگاهی جدید و متفاوت وارد عرصه نظارت شوند و در هر جا لازم دانستند، به استناد قانون ورود کرده و بازرسی‌های لازم را انجام دهند.

وی با بیان این‌که باید با واحدهای صنفی متخلف در ا‌ستان خوزستان به صورت قاطع برخورد شود، افزود: هر زمان که تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات معادلات عرضه و تقاضا را رعایت نکنند و مرتکب تخلفات در این حوزه شوند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تاکید بر نظارت ویژه بر گروه‌های کالایی پرمصرف تصریح کرد: میوه و تره‌بار و گوشت قرمز و مرغ از جمله گروه‌های کالایی پرمصرف در استان هستند که بخش گسترده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده‌اند و در این زمینه باید نظارت از آن‌ها به صورت ویژه انجام بگیرد.

رحمانی زاده ادامه داد: در جهت بازدارندگی تخلفات صنفی، بازرسان باید با استفاده از همه اهرم‌های قانونی با همه تخلفات به ویژه تخلفات محرزشده برخورد جدی و قاطع کنند. در این زمینه برخورد در زمینه عدم عرضه کالا و گران‌فروشی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ موضوع را اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود./ایسنا

مطالب پیشنهادی