روزنامه های خوزستان در یک نگاه

عصر جنوب: ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری ،بازگشایی پل سوم اهواز ،جان باختن سه عضو یک خانواده اهوازی در رودخانه دز، واگذاری اداره امور پنج شهرک صنعتی خوزستان به بخش خصوصی وعدم بکارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش از عنوان های مهم روزنامه های استان است.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا روزنامه نور خوزستان ضمن درج کامل ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری آن را منشور جهش علم و دانش در کشور توصیف کرده است.

 

تولد دو توله شیر در باغ وحش دزفول ، انتصاب رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز ، نرخ خرید خرما در استان و انتقال ۷۰درصد حجاج خوزستانی به سرزمین وحی از مهمترین عنوان ها و مطالب خواندنی روزنامه نور خوزستان است.

 

روزنامه صبح کارون در صفحه اول خود به نقل از سیدشکرخدا موسوی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی نوشت’تردد خودروهای پلاک اروند در تمام استان آزاد است.’

 

این روزنامه در ذیل این خبر نوشته است’ برخی رسانه های مجازی محلی در خوزستان با تحلیل شتاب زده ای که از این یک بند مصوبه داشتند شایعات نگران کننده ای بین مردم استان ایجاد کرده و باعث نگرانی آنان شدند.

 

این روزنامه در تیتر اصلی صفحه اول به نقل از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نوشت:طرح بکارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش اجرا نمی شود.

 

‘تقی زاده ‘ گفته است :طرح بکارگیری نیروهای بازنشسته که قرار بود برای جبران کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید در این سازمان اجرا شود انجام نخواهد شد و از نیروهای موجود آموزش و پرورش استفاده می شود.

 

ورود ۵۸دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان درون شهری اهواز، برخورد با پخت بی کیفیت نان در شادگان ، توسعه سیستم های آبیاری تحت فشار در حمیدیه از دیگر عنوان های مهم این روزنامه است.

 

روزنامه عصر کارون در صفحه نخست خود به نقل از فرمانده لشکر ۹۲زرهی خوزستان نوشت’ امنیت جامعه نتیجه هشت سال حماسه آفرینی است.

 

‘عوامل پیروزی مردم ایران در جنگ تحمیلی از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان سخن نخست مدیرمسوول روزنامه عصر کارون است که در آن سه عامل فداکاری ملت ایران ، هوشمندی امام راحل و روحیه جهادی و تسلیم نشدن مردم در برابر فشارها را از عوامل مهم پیروزی در جنگ عنوان کرده است.

 

آموزش ماموران سرشماری عمومی کشاورزی در اهواز ، احتمال غیبت چهار عضو شورای شهر اهواز در انتخابات هیات رییسه و برنامه های هفته دفاع مقدس از دیگر مطالب مهم روزنامه عصر کارون است.

 

این روزنامه در خبری به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی نوشت’داعش برای ایران امیر انتخاب کرده بود که یک نهاد امنیتی او و اطرافیانش را دستگیر کردند.

 

درخواست محیط زیست برای اقامه نماز باران ، ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری و زادگاه نفت مشکل آب و فاضلاب دارد از تیترهای مهم روزنامه اصلاح طلب کارون است.

 

این روزنامه به نقل از ظریف رییس دستگاه دیپلماسی کشور نوشت’ قول اوباما برای لغو تحریم ها را قبول داریم.’

 

اندیمشک دروازه طلایی با جیب های خالی ، رهاسازی ۱۰۰مرغابی در سازه های آبی شوشتر ، نجات جان مادر باردار در منطقه دورافتاده دشت لاله و بازگشایی پل سوم اهواز از دیگر مطالب خبرهای مهم روزنامه کارون است.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.