جذب ۲ هزار مربی پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: افراد واجد شرایط می توانند از روز دوشنبه به ادارات آموزش و پرورش نواحی مراجعه کرده تا به عنوان مربی پیش‌دبستانی به کار گرفته شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این که نیاز به جذب دو هزار نیرو به عنوان مربی پیش‌دبستانی داریم، گفت: افراد واجد شرایط می توانند از روز دوشنبه به ادارات آموزش و پرورش نواحی مراجعه کرده تا به عنوان مربی پیش‌دبستانی به کار گرفته شوند.

محمد تقی‌زاده با اشاره به بازدید خود به همراه جمعی از روسا٬ معاونان آموزش و پرورش و نماینده اهواز از مدارس روستاهای غیزانیه٬‌ اظهارکرد: در این بازدید تمام مشکلات و مسایل مربوط به زیرساخت‌های سخت‌افزاری٬ نرم‌افزاری و نیروی انسانی این مدارس بررسی شد.

وی با بیان اینکه در روز تاسوعای حسینی٬ از تمام روسای ادارات مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان دعوت و لیست نیروهای جدید برای جذب به آن‌ها ابلاغ شد٬ گفت: از روز دوشنبه، دهم مهرماه٬ نزدیک به دوهزار نفر نیروی تازه نفس و جوان و دوره‌دیده وارد ناوگان نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد که تمام این نیروها باتجربه و دارای مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: طی دوسال گذشته٬ آموزش و پرورش تنها سازمانی بوده که موفق شده به این شکل وسیع اشغال‌زایی ایجاد  و پنج‌هزار نفر را وارد چرخه اشتغال کند و اشتغال‌زایی در مقطع پیش‌دبستانی در این چهار سال٬‌ در هیچ دوره‌ای وجود نداشته است.

تقی‌زاده افزود:‌ اکنون نیاز به جذب دوهزار نفر دیگر به عنوان مربی پیش‌دبستانی داریم که جوانان جویای کار و واجد شرایط جایگزین مربیان حق‌التدریس کنونی خواهند شد. افراد واجد شرایط و علاقه‌مند می‌توانند از روز دوشنبه به ادارات آموزش و پرورش نواحی مراجعه کرده تا به عنوان مربی پیش‌دبستانی به کار گرفته شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.