مذاکره با ۱۲ گزینه برای انتخاب شهردار گتوند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر گتوند با بیان اینکه برای انتخاب شهردار تاکنون با ۱۲ گزینه مذاکره شده و برنامه های آنها بررسی شده است گفت:شورای اسلامی شهر گتوند در خصوص انتخاب گزینه مورد نظر به عنوان شهردار تاکنون به اجماع نرسیده است.

محراب سلطانی روز چهارشنبه افزود:برنامه ها و طرح های نامزدهای تصدی پست شهرداری گتوند بررسی شده اما تا این لحظه اجماع حداکثری بر روی گزینه‌های موجود وجود ندارد.

وی علت تاخیر در انتخاب شهردار جدید را انتخاب ‘شهردار’ مناسب برای این شهر عنوان کرد و گفت: شهر گتوند مشکلات زیادی دارد و برای حل مشکلات و خدمات دهی مناسب پیش بینی می شود حداکثر تا روز شنبه آینده شهردار جدید گتوند انتخاب و معرفی شود.

وی با تکذیب برخی شایعه ها در شبکه های مجازی و مجامع عمومی در خصوص توجه به نظر برخی افراد خارج از شورا برای انتخاب شهردار گتوند گفت:شورا برای انتخاب شهردار جدید گتوند تحت تاثیر نفوذ یا سفارش هیچ فرد یا گروهی قرار نگرفته و شورا مستقل عمل می کند.

سلطانی ، تخصص ، تجربه ، از بدنه شهرداری بودن و داشتن مدرک مرتبط با کار شهرداری را از شاخص های انتخاب شهردار برشمرد و گفت:شهردار جدید گتوند قطعا غیربومی خواهد بود.

حمید سرداری یکی از اعضای شورای شهر گتوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:با گزینه های مختلفی برای تصدی شهرداری گتوند مذاکره شده و در روزهای آینده شهردار جدید انتخاب و معرفی می شود.

برخی منابع محلی و شبکه های مجازی ، اعمال نظر برخی افراد از خارج شورا را علت انتخاب نشدن شهردار برای گتوند عنوان می کنند.

طبق قانون، شورای اسلامی شهر موظف است در اولین جلسه رسمی خود در محل ساختمان شورا فردی را به عنوان شهردار یا سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی کند.

چند شهروند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار انتخاب شهرداری توانمند و کار آمد برای گتوند شدند.

محسن شکری زاده از سال ۱۳۹۰ تاکنون به عنوان شهردار گتوند فعالیت می کند.
شهر گتوند بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.