معاون سازمان آب و برق خوزستان: ردیف اعتباری لایروبی رودخانه کارون حذف نشده است

عصرجنوب-asrejonoob.ir::ردیف اعتباری لایروبی رودخانه کارون حذف نشده است و سالانه حدود ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و ساماندهی رودخانه کارون پیش‌بینی می‌شود

معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: ردیف اعتباری لایروبی رودخانه کارون حذف نشده است و سالانه حدود ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و ساماندهی رودخانه کارون پیش‌بینی می‌شود.

مصطفی شبه اظهار کرد: مسایلی در بحث تخصیص اعتبارات لایروبی رودخانه کارون با توجه به شرایط مالی دولت وجود دارد اما ردیف اعتباری لایروبی این رودخانه حذف نشده است.

وی افزود: اعتبارات موردنیاز برای لایروبی رودخانه کارون سالانه در نظر گرفته می‌شود اما میزان تخصیص‌ها در این زمینه متناسب با توان دولت است و به هر میزانی که در توان دولت باشد، در آن سال اعتبار برای لایروبی رودخانه کارون تخصیص داده می‌شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: سالانه حدود ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و ساماندهی رودخانه کارون پیش بینی می‌شود که میزان اعتبارات، بسیار خوب است اما تخصیص اعتبارات با توجه به شرایط مالی دولت صورت می‌گیرد.

شبه عنوان کرد: اعتبارات در نظر گرفته‌شده در سال‌های گذشته برای رودخانه کارون در بحث لایروبی و ساماندهی رودخانه بود، اما امسال بخش ساماندهی رودخانه در محل‌هایی که از شهرها و روستاها عبور می‌کند به وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.