مدیر تیم های ملی فوتبال:بیش از ۶۰ بازیکن خوزستانی در تیم های ملی بازی می کنند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت: بیش از ۶۰ بازیکن از خوزستان در تیم های ملی رده های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش ایرنا محمدرضا ساکت پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ های فوتبال، فوتسال و ساحلی آقایان و بانوان خوزستان اظهار کرد: خوزستان یکی از مناطق ۹ گانه در طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال به شمار می رود و از این طریق می تواند استعدادهای ناب استان رصد و به فوتبال کشور معرفی شود.
مدیر تیم های ملی فوتبال ایران با بیان این که خوزستان از دیرباز سرشار از بازیکنان مستعد و درخشان بوده و چهره های شاخصی در فوتبال ملی داشته‌است افزود: انتظار داریم که فوتبال این استان بیش از پیش به پیشرفت خود ادامه دهد و برای آینده ای درخشان برنامه ریزی منسجمی انجام دهد.
وی به بازی فینال جام حذفی در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور سه تیم خوزستانی در لیگ برتر و تعداد تیم های دیگر این استان در لیگ های دسته اول، دوم و سوم کشور امیدواریم یک پای فینال جام حذفی از تیم های خوزستانی باشد. 
وی گفت: این موضوع جذابیت بازی فینال را دوچندان می کند و تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه می کشاند.
ساکت در پایان گفت: امروز فوتبال خوزستان در عرصه مدیریت کلان فوتبال کشور افرادی تاثیرگذاری نظیر آقایان طالقانی و ممبینی را در هیات رییسه فدراسیون فوتبال دارد که این موضوع می تواند در شکوفایی بیشتر فوتبال استان اثر بخش باشد. 
در ادامه رضا طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: اگر چه خوزستان دارای پتانسیل های فراوان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و ذخایر زیر زمینی نفت و گاز بوده و در بخش های کشاورزی و بنادر کشتیرانی سرآمد استان های دیگر است اما دچار عقب ماندگی فراوان است و فعالیت های ورزشی این استان با خسارات زیادی مواجه می باشد.
وی عنوان کرد: امروز خوزستان به لحاظ زیست محیطی با وجود ریزگردها و گرمای بیش از اندازه هوا با چالش مواجه است اما در این بین هیات فوتبال خوزستان با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری نیروی های فوتبالی جوان و خلاق توانسته است با دست خالی فوتبال این استان را به جایگاه واقعی خود برساند.
رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: در سال تولید و اشتغال به جوانانی نیاز داریم که تن سالم داشته باشند و ورزش می تواند سلامتی را به جامعه هدیه دهد و جوانان را از انواع انحرافات اجتماعی و سیاسی دور کند و با پرداخت کردن اوقات فراغت آنان به سمت جامعه ای پویا و فعال حرکت کنیم.
وی گفت: انتظار می رود مسولان استان و فدراسیون فوتبال به یاری بخش خصوصی در جهت حرفه ای شدن فوتبال آماتور گونه خوزستان تلاش کنند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان گام موثری در پیشبرد اهداف خود برداریم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.