درمانگاه دندانپزشکی شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر بهره‌برداری شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: به گزارش خبرنگار عصرجنوب درمانگاه دندانپزشکی شهرک طالقانی ماهشهر امروز (چهارشنبه) با اعتبار هزینه شده ۲۰۰ میلیون ریال تجهیز و بهره‌برداری شد.


علی نوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرماهشهر در حاشیه مراسم افتتاحیه درمانگاه دندانپزشکی شهرک طالقانی اظهار کرد: هزینه‌های درمانی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم به ویژه ساکنین مناطق حاشیه‌‌ای و محروم بوده است که از زمان آغاز طرح تحول سلامت در دولت یازدهم بخش زیادی از مشکلات مردم در حوزه سلامت رفع شد.
وی افزود: در شهرستان بندرماهشهر در بحث سلامت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان می‌شود و پروژه‌های قابل توجه‌ای در این زمینه تدارک دیده شده است که امروز شاهد بهره‌برداری از یکی از این پروژه‌ها در شهرک طالقانی بودیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرماهشهر در ادامه به تشریح جزئیات این پروژه پرداخت و گفت: کلینیک دندانپزشکی شهرک طالقانی که بخشی از مرکز سلامت ۴۵۰ مترمربعی شهرک طالقانی را به خود اختصاص داده است و ۲۰۰ میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز آن هزینه شده و امروز برای استفاده عموم به بهره‌برداری رسید.

نوری اضافه کرد: ۲ یونیت دندانپزشکی و دستگاه رادیولوژی دندان از جمله تجهیزات تامین شده برای این واحد کلینیک است که با حضور ۳ دندانپزشک کار خود برای هر روز هفته و با کمترین هزینه ممکن(تعرفه‌های دولتی) آغاز کرد.

وی در پایان از آغاز به کار دندانپزشکی سیار در مناطق حاشیه‌ای بندرماهشهر خبر داد و گفت: با هدف افزایش رفاه مردم کم بضاعت در مناطق حاشیه‌ای و کاهش هزینه‌های درمان دندان و دهان، دندانپزشکی سیار در روستای گرگر، مقطوع و شهرک رجایی کار خود را آغاز کرد و هر هفته یک روز به ویزیت بیماران در این مناطق می‌پردازد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.