در نشست خبری دادستان بندر ماهشهر عنوان شد جزئیات دستگیری داعشی مرتبط با حوادث تروریستی تهران در ماهشهر/عامل آتش‌سوزی مساجد و حسینیه‌های شهرک طالقانی به زودی اعدام می‌شود

عصر جنوب – asrejonoo.ir:در نشست خبری دادستان بندر ماهشهر عنوان شد

جزئیات دستگیری داعشی مرتبط با حوادث تروریستی تهران در ماهشهر/عامل آتش‌سوزی مساجد و حسینیه‌های شهرک طالقانی به زودی اعدام می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر جزئیات جدیدی از دستگیری عامل تأمین تجهیزات تروریست‌های حادثه تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، علیرضا آقاجری عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: فرد دستگیر شده مرتبط با عوامل حادثه تروریستی تهران تبعه عراق بود که از توسط تانکرهای عراقی حمل سوخت وارد کشور شده بود و چندین بار به بندر امام و کشور تردد داشته است.

وی ادامه داد: این فرد خانه‌ای نیز در بندر امام اجاره کرده بود و قریب ۳ ماه در این شهر استقرار داشت و در این مدت آغاز به انجام شناسایی و یارگیری کرده بود. این داعشی دستگیر شده با تروریست‌های حادثه تهران ارتباط داشت و در زمینه تأمین تجهیزات و وسایل مورد نیاز آنها فعالیت می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه این فرد دستگیر شده تحویل مراجع امنیتی استان شده است، افزود: اقدامات اطلاعاتی روی این فرد در حال انجام است.

آقاجری در ادامه به حادثه آتش‌سوزی مساجد و حسینیه‌های شهرک طالقانی در بهار و تابستان ۹۳ اشاره کرد و گفت: متهم اصلی این حادثه همان سال دستگیر و در بازجویی‌های اولیه به آتش زدن دو مسجد و حسینیه اقرار کامل کرد. حکم اعدام این متهم صادر شده و مورد تأیید مراجع عالی قضایی نیز قرار گرفته است و منتظر اعلام زمان اجرای حکم هستیم. پیش‌بینی بنده این است که ظرف سه ماه آینده حکم اعدام این فرد اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: این متهم دارای تفکرات سلفی‌گری و تکفیری بود و با سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه ارتباط داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان یادآور شد: یک سوداگر مرگ نیز از شهرک طالقانی به جرم حمل ۱۰ کیلوگرم شیشه در انتظار اجرای حکم اعدام به سر می‌برد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.