پنج کتاب از خوزستان به مرحله کشوری کتاب‌سازی رضوی راه یافت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پنج کتاب به نویسندگی کودکان و نوجوانان خوزستانی به مرحله کشوری مسابقه کتاب سازی رضوی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) راه یافت.

به گزارش ایرنا کانون برگزیدگان مسابقه کتاب سازی رضوی از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را معرفی کرد.
هیات ‌داوران مرحله استانی این مسابقه کتاب‌های ‘شوق دیدار ‘ کاری از ملیکا بهرامی و ‘پنجره امید’ اثر الناز حاجتی هر دو از مسجد سلیمان و ‘تعبیر خواب’ کاری از حسین رضایی مزارعی از بهبهان را به‌ عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی کرد.
در این مسابقه کتاب‌ ‘یا ضامن آهو’ کارگروهی زهرا آفریان، ریحانه باغی پور و حدیث شجاعتیان از بهبهان و کتاب ‘در باغ حرم’ کار مشترک ترنم رنجبر، ستار کلیلی و آیدا فاضلی از بندرامام خمینی(ره) به مرحله کشوری مسابقه کتاب سازی رضوی کانون راه یافتند.
بنابر اعلام دبیرخانه استانی این مسابقه، کودکان و نوجوانان بهبهانی با چهار کتاب بیشترین آثار را در این مرحله به خود اختصاص دادند.
پنج جلد کتاب برگزیده استانی مسابقه کتاب سازی رضوی کانون از میان ۲۵ اثر راه‌یافته از مرحله کتابخانه‌ای با محورهای موضوعی امام رضا(ع)، حکمت، متانت، سخاوت( از سیره اخلاقی امام رضا علیه السلام و معارف رضوی) در سه گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال مورد ارزیابی قرار گرفت.
فراخوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی کانون، با دو موضوع داستان نویسی و قصه‌گویی بین‌المللی ویژه بخش بزرگسال و هشت موضوع پویا نمایی، سرود، داستان نویسی، شعر سرایی، کتاب سازی، نشریه‌نگاری و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان در آذر‌ماه سال گذشته منتشر شد.
برگزیدگان کشوری این مسابقه همزمان با دهه کرامت از سوی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی می‌شوند.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.