خودرو گران شد + قیمت جدید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در جدیدترین مصوبه و ابلاغیه گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های فروش این گروه خودروسازی، قیمت تیبا مدل SX با افزایش ۷۵۶ هزار تومانی به ۲۴ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سایپا ۱۵۱ مدل SE با رشد ۶۱۶ هزار تومانی، معادل ۱۸ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان تعیین شد.

در قیمت‌گذاری جدید محصولات سایپا، قیمت برلیانس H230 دنده‌ای با افزایش ۸۵۰ هزار تومانی معادل ۳۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و نوع دنده اتوماتیک این خودرو معادل ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

در جدول ابلاغی سایپا به نمایندگی‌ها قیمت برلیانس H220 اتومات ۴۴ معادل و ۴۰۰ هزار تومان و نوع دنده‌ای این خودرو ۳۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

در جدول قیمت محصولات سایپا تغییر خاصی در خصوص محصولات دیگر این شرکت مشاهده نمی‌شود به طوری که در این جدول قیمت تیبا ۲ مدل SX و EX معادل ۲۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان اعلام شد.

در مورد ساینا مدل EX نیز باید به تعیین قیمت ۲۷ میلیون و ۷۷۶ هزار تومانی این خودرو اشاره کنیم.

بر این اساس قیمت سایپا ۱۳۱ مدل SE با موتور جدید M13 معادل ۲۰ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان اعلام شده است و قیمت سایپا ۱۳۲ مدل SE با موتور جدید ۲۰ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان، سایپا ۱۱۱ مدل SE با موتور جدید ۲۰ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان و سایپا ۱۴۱ مدل SE معادل ۱۹ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان اعلام شده است.

در قیمت‌گذاری جدید محصولات سایپا، قیمت سراتو با گیربکس اتوماتیک ۹۰ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان و سراتو با گیربکس دستی ۷۵ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان اعلام شده است.

در مورد چانگان CS35 نیز باید به تعیین قیمت ۶۴ میلیون تومانی این خودرو اشاره کنیم.

سایپا قیمت آریو ۱۵۰۰ cc با گیربکس دستی را ۴۶ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان و آریو ۱۶۰۰ cc با گیربکس اتومات را ۵۴ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان اعلام کرده است.

قیمت‌های جدید بر روی محصولات سایپا اعمال شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.