جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش در خصوص خبر تکذیب درگیری در بیمارستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: روابط عمومی بهداشت و درمان شوش با ارسال جوابیه ای به عصر جنوب نوشت:

رفتار کاملا غیر حرفه ای و غیر قانونی برخی از رسانه ها در عدم انتشار جوابیه اخبار و برداشت گزینشی و جهت دار از اطلاعیه های روابط عمومی

امروز تعدادی از رسانه های شوش خبر تعطیلی بخش اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش به دلیل درگیری را منتشر نمودند، وجه اشتراک این خبر در تمام رسانه ها عدم گفت و گو و کسب اطلاع از مسئولان ذیربط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش بود.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش پس از خبر مذکور پس از کسب اطلاع جزئیات از مسئولان مرتبط در بیمارستان نظام مافی طی دو اطلاعیه اجمالی و تکمیلی به وقوع درگیری در بیمارستان اشاره اما تعطیل شدن بخش اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش را تکذیب نمود.

متاسفانه تعدادی از همین رسانه ها در رفتاری کاملا غیر حرفه ای، غیر قانونی و غیر اخلاقی از انتشار جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش اجتناب نمودند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش جهت تنویر افکار عمومی نکاتی در خصوص این مسئله و نحوه انعکاس اخبار توسط برخی از رسانه های محلی شوش که در گذشته نیز وجود داشته است و قطعا آخرین مورد هم نخواهد بود نکاتی را به اطلاع همشهریان محترم می رساند.

۱. درگیری امروز بین تعدادی از همراهان بیماران در محوطه بیرونی بیمارستان نظام مافی شوش با بحث لفظی آغاز شد که منجر به ادامه درگیری شد.

۲. پس از مدت کوتاهی وضعیت اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش به حالت عادی بازگشت و روند ارائه خدمات به مراجعان محترم از سر گرفته شد و به هیچ عنوان اورژانس بیمارستان مذکور تعطیل نشد.

۳. متاسفانه رسانه های مذکور در ادامه رفتارهای غیر حرفه ای خود با انتخاب گزینشی بخشی از اطلاعیه های اجمالی و تکمیلی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش به مخاطبین خود اینگونه القا نمودند که روابط عمومی خبر مذکور را کاملا تکذیب نموده است. حال آنکه در اطلاعیه به صراحت به وقوع درگیری اشاره اما تعطیلی بخش اورژانس تکذیب گردیده است‌.

۴. متاسفانه این اولین باری نیست که سیستم بهداشت و درمان شهرستان شوش مورد همجه و انتشار اخبار جهت دار از سوی برخی از رسانه های محلی قرار می گیرد و قطعا آخرین بار نخواهد بود‌.

۵. انتشار اخبار خلاف واقع و بزرگنمایی مسائل این بیمارستان بودن توجه به خدمات شبانه روزی پرسنل رده های مختلف این مرکز درمانی مدت ها است که با اهداف خاص آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

۶. روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش ضمن استقبال از پیشنهادات و انتقادات سازنده به رسانه های محترم توصیه می نماید که مبادرت به انتشار جوابیه پس از خبر که از بدیهی ترین اصول حرفه فعالیت مطبوعاتی می باشد اقدام نمایند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش

مطالب پیشنهادی