مدارس کانکسی در شهرستان شوش برچیده می‌شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست فرمانداری شوش از برچیده شدن مدارس کانکسی در این شهرستان خبر داد.

 عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی که وظیفه تعلیم و تربیت را بر عهده دارد نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت: تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و شرکت‌های صنعتی این شهرستان باید در جهت حمایت و کمک به آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش تصریح کرد: نهاد آموزش و پرورش مسئولیت تربیت نیروی انسانی در جامعه را بر عهده دارد و برای رسیدن به توسعه پایدار و همه جانبه باید بستری را فراهم آورد تا این نهاد بتواند مسیر خود برای توسعه انسانی را هموار کند.

وی افزود: هنوز در برخی از مناطق مدرسه‌ کانکسی وجود دارد و در کنار این موضوع کاستی‌هایی در امر آموزش مهارت‌های زندگی، اجتماعی دانش آموزان وجود دارد که ناشی از همین نگرش و ضعف در برنامه‌ریزی است.

غزی خاطرنشان کرد: تا پایان سال‌جاری تمام مدارس کانکسی در شهرستان شوش برچیده می‌شود.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی در طرح معین مدارس همکاری کنند

عبدالامیر خنیفر رئیس آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست اظهار داشت: تمام هماهنگی و پیگیری‌های لازم جهت اجرای طرح معین مدارس در شهرستان شوش توسط فرمانداری این شهرستان انجام شده است.

وی به شناسایی مدارس محروم و نیازمند در طرح معین مدارس اشاره کرد‌ و‌ گفت: ابلاغ‌های طرح معین مدارس آماده شده و به‌زودی با هماهنگی فرمانداری به ادارات، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و شرکت‌های صنعتی داده خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شوش به ضرورت همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در طرح معین مدارس اشاره کرد و افزود: طرح معین مدارس یکی از طرح‌های خوب شهرستان شوش است. امیدواریم با همکاری همه مسئولان این طرح به عنوان نمونه‌کاری ارزنده از لحاظ فرهنگی انتخاب شود.

خنیفر به تشکیل‌ پایگاه کنکور در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: برای برگزاری کلاس‌های کنکور انتظار داریم تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی حمایت و همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.