امام جمعه شوش: جلوی استخدام غیربومی‌ها را می‌گیریم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: امام جمعه شوش با بیان اینکه جوانان بومی این شهرستان در اولویت استخدام کارخانه قند شوش قرار دارند گفت: شخصا از استخدام افراد غیر بومی در این شرکت جلوگیری می کنم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با قدردانی از تلاش صورت گرفته برای احیا و راه اندازی مجدد کارخانه قند این شهرستان افزود:باید دید راه اندازی مجدد این شرکت به نفع مردم و بیکاران این شهرستان است؟.
وی گفت:جوانان زیادی به بنده مراجعه کرده و نسبت به استخدام افراد غیر بومی در شرکت قند شوش اعتراض دارند ، مسئولان باید در این رابطه پاسخگو باشند.
خطیب جمعه شوش گفت: فعلا هیچ قضاوتی نمی کنم اما از فرماندار شوش انتظار دارم به موضوع استخدام شرکت قند شوش به صورت جدی ورود کند.
وی با بیان اینکه ‘اگر استخدام غیر بومی در این شرکت مشاهده کنم ساکت نمی نشینم و در مقابل این ظلم مضاعف کوتاه نخواهم آمد’ اظهار داشت: اگر موضوع استخدام افراد غیر بومی در کارخانه قند شوش ثابت شد من از همین تریبون نماز جمعه افشاگری خواهم کرد.
وی گفت:اصل اول در استخدام رعایت عدالت است و رعایت عدالت بسیار مهم است. نباید حق اشتغال جوانان این شهر پایمال شود.
امام جمعه شوش در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: با کمال تاسف عده ای در داخل کشور نیز در راستای اهداف دشمن گام برمی دارند و با متهم کردن، دروغگویی و افترا آب در آسیاب دشمن می ریزند.
وی تصریح کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران حرکت برخی از سیاسیون و خواصی که در راستای هدفهای دشمن گام برمی دارند را محکوم می کند.
وی افزود: عده ای با لجن پراکنی قصد رواج ناامیدی در جامعه را دارند ولی باید بدانند که این، خواسته دشمنان نظام و ایادی کفر و استکبار است.
خطیب جمعه شوش تاکید کرد: همه مدیران جمهوری اسلامی خدمات مهمی انجام داده و البته صدمه هایی هم زدند که باید خدمات دولتی ها ، قضایی ها و مجلسی ها سیاستگذاری شود.
خطیب نمازجمعه شوش تاکید کرد: بر عملکرد همه دستگاه ها انتقاد وارد است اما نقد باید منصفانه باشد وبا آبروی نظام بازی کردن انتقاد محسوب نمی شود.
خطیب جمعه شوش سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) و حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.