سارقان سابقه دار احشام در دام قانون افتادند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سابقه دار و حرفه ای احشام توسط پلیس شهرستان شوشتر خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان به وقوع چندین فقرهسرقت احشام در شوشتر اشاره کرد و گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با اقدامات اطلاعاتی دقیق و رصد فعالیت سارقان موفق به شناسایی باند ۵ نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار احشام را که سابقه چندین فقره سرقت در شهرستان های شوشتر، رامهرمز، مسجدسلیمان، گتوند و اندیکا را در پرونده خود داشتند در استان اصفهان شدند و با هماهنگی و أخذ نیابت قضائی در عملیاتی منسجم هر ۵ نفر آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

سرهنگ صالحی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۵ رأس دام سرقتی و ۲ دستگاه خودرو که توسط آن اقدام به سرقت و جابجایی احشام می کردند، کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت احشام در نقاط مختلف استان خوزستان اعتراف کردند و تحقیقات پلیس در خصوص کشف سایر سرقت ها ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به فعالیت های افراد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

مطالب پیشنهادی