نوزاد عجول شوشتری در آمبولانس به دنیا آمد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شوشترگفت: یک نوزاد دختر با سلامتی کامل در مسیر بیمارستان با کمک تکنسین فوریت های پزشکی و پزشک مرکز بهداشت شهر گوریه از توابع بخش شعیبیه شوشتر درون آمبولانس به دنیاآمد.

علیرضا ذرتی پنجشنبه شب در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا بیان کرد:حدود ساعت ۱۵ امروز و در پی تماس تلفنی، گزارشی از یک بیمار زایمانی به مرکز فوریت ها داده شد که یک کد آمبولانس از اورژانس گوریه به محل اعزام و اقدامات درمانی برای این مادر باردار آغاز شد.
وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن زایمان و لزوم حفظ سلامت مادر، پزشک مرکز گوریه آمبولانس حامل بیمار را تا رسیدن به بیمارستان همراهی کرد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شوشتر ادامه داد:در مسیر رسیدن به بیمارستان و بعد از شهرسرداران، فرآیند زایمان این مادر آغاز شد و با اقدامات به موقع و پزشک و تکنسین های فوریت پزشکی، نوزاد دختر با سلامتی کامل متولد شد.
وی گفت: این نوزاد عجول پس از زایمان در آغوش مادر خود به بیمارستان الهادی(ع) منتقل و در بخش مراقبت های ویژه نوزادان بستری شد و هم اکنون حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.
شهر گوریه از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر در شمال خوزستان واقع است.

مطالب پیشنهادی