پیام تسلیت رئیس شورای شهر شوشتر به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصر جنوب  شاهین زلقی،  ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر  با انتشار پیامی ایام سوگواری ماه محرم را به تمام عاشقان آن حضرت تسلیت گفت. متن پیام ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر  به شرح ذیل ‌می باشد :

باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین

کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه

تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

 

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد، ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل‌های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوى مراد و محبوبشان معطوف می سازد.

 

بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که بیرق کاروان عشق و خون و جانبازی به علمداری ابوالفضل‌العباس(ع) در آسمان نینوا به اهتزاز در آمده است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع)در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.

 

ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایى، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه‏ مندان به سرور و سالار صاحب‎دلان فزونی یابد و روح انسان‏ها از زندان نفس رهانیده شود.

 

و اکنون بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمای ولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایه حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.

 

اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، این ایام را به مردم شریف و ولایتمدار شهر شوشتر  و همه عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نماییم .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.