پیام تسلیت شهردار شوشتر به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر ؛ مهندس شیربیگی طی پیامی فرا رسیدن ایام محرم وشهادت سرور وسالار شهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا می رسد و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می کنند.

هر روز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده وکامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است.

بدون شک امروزه ایستادگی آزادی خواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری تنها به مدد تأسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب، تمامی مسلمانان، شیفتگان آن حضرت علی الخصوص شهروندان فهیم شوشتر  تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم .

 

عبدالنبی شیربیگی _ شهردار شوشتر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.