معاون توسعه روستایی کشور به روستاهای سیل‌زده شعیبیه رفت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به بازدید امروز معاون توسعه روستایی کشور از روستاهای سیل‌زده شعیبیه، گفت: وضعیت خدمات‌رسانی در روستا و آسیب‌های وارده به منازل روستاییان در این بازدید بررسی شد.

احمد سیاحی با اشاره به بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از روستاهای شعیبه شوشتر اظهار کرد: صبح امروز (۲۷ مردادماه) از ۳۶ روستای بخش شعیبه شوشتر و روستاهای مسیر دز بازدید شد و تک‌تک این روستاها به ویژه روستاهایی که در سیل اخیر دچار ضرر و زیان شده بودند، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: وضعیت فاضلاب روستاها، طرح هادی نیمه تمام در برخی روستاها، زمین‌های کشاورزی که بر اثر سیلاب محصولات خود را از دست دادند در این بازدید بررسی شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: وضعیت خدمات‌رسانی در روستا و آسیب‌های وارده به منازل روستاییان از دیگر محورهای این بازدید بود.

سیاحی با اشاره به حضور استاندار خوزستان در این بازدید گفت: در جریان این بازدید در برخی روستاها استاندار دستور اقدام سریع برای آغاز عملیات جدول‌سازی، آسفالت‌سازی و تکمیل طرح هادی و تسریع در برگزاری مناقصات جاده‌‌های روستایی که بر اثر سیل دچار ضرر و زیان جدی شده بودند، را داد.

وی به خسارت وارد شده به روستاهای بخش شعیبه شوشتر بر اثر سیل اشاره کرد و گفت: همچنین تسریع در پرداخت خسارت و مطرح شدن این موضوع در هیات دولت از بحث‌های بازدید امروز دکتر رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بود.

در جریان سیل فروردین ماه در استان‌های غربی کشور، بسیاری از روستاها و مناطق خوزستان از جمله روستاهای حاشیه رودخانه‌های دز و کارون دچار آسیب و خسارت شدند./ ایسنا

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.