خداحافظی امام‌ جمعه شادگان با مردم / در جای دیگر ادامه خدمت می‌دهم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: امام‌ جمعه شادگان ضمن طلب حلالیت و خداحافظی با مردم شادگان گفت: خدمات خود را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای دیگری ادامه می‌دهم.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در گفتگو با خبرنگار م با قدردانی از مردم ولایتمدار شادگان اظهار کرد: ۱۰ سال به عنوان امام جمعه شادگان در خدمت شما بودم که در این مدت از مهر و عطوفت مردم این شهرستان برخوردار شده ‌ام.

وی افزود: امروز از محضر همه شما مردم شریف، بزرگوار و انقلابی و ولایتمدار و خون گرم شادگان که نسبت به اینجانب نهایت محبت و لطف را داشتید، خداحافظی می کنم و افتخار می کنم که بهترین دوران زندگی ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار شادگان سپری شده است.

امام جمعه شادگان ادامه داد: از همه شما مردم فهیم و بزرگوار شادگان صمیمانه سپاسگذارم و اگر در این مدت قصوری و کوتاهی بوده حلال بفرمایید.

وی با اشاره به اینکه مردم شادگان مردمی دلاور، غیرت‌مند و ولایت‌مدار هستند ، تصریح کرد: بهترین دوران زندگی من در طول ۱۰ سال حضورم در شادگان بود که هیچ‌گاه آن‌را فراموش نخواهم کرد.

حجت الاسلام شرفی بیان داشت: طی این مدت مسئولان و مردم شادگان همه اهل نماز جمعه و جماعات، ولایت و دینداری بودند و در بین آنها یک مسیر همدلی، همزبانی، اتحاد و همبستگی ایجاد شد که امید است این مسیر ادامه داشته باشد.

وی صریح کرد: از همه کسانی که در طول این ۱۰ سال ما را در انجام وظیفه یاری کردند تشکر می‌کنم و به خدمت به مردم این شهرستان افتخار می‌کنم.

امام جمعه شادگان در پایان یادآور شد: خدمات خود را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای دیگری ادامه می دهم.

خبرنگار:ناصرحکیمی

مطالب پیشنهادی