تقدیر از ۲۴۷۰ آموزگار به مناسبت روز معلم در شادگان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون فرماندار شادگان گفت: به مناسبت روز معلم ۲۴۷۰ آموزگار در شهرستان مورد تقدیر قرار می‌گیرند .

نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان پیشاپیش روز و هفته معلم را به جامعه فرهنگیان تبریک گفت و افزود به مناسبت روز معلم از ۲۴۷۰ آموزگار در شهرستان تقدیر می شود.
معاون فرماندار شادگان یادآور شد به این مناسبت از ۲۴ معلم نمونه شهرستانی و ۲ معلم نمونه استانی با حضور جامعه فرهنگیان و مسئولین شهرستان و استان بصورت ویژه تقدیر و تشکر خواهد شد.
وی با تقدیر و تشکر ویژه از مدیریت فعال و تلاشگر آموزش و پرورش شادگان و جامعه فرهنگیان شهرستان، خاطر نشان ساخت بر اساس هماهنگی های بعمل آمده، در روز و هفته معلم مسئولین شهرستان با مراجعه حضوری به مدارس شهری و روستایی و اهداء گل به معلمان و مدیران گرانقدر، از تلاش و زحمات بی دریغ آنان تقدیر و تشکر می کنند.
آلبوغبیش اظهار داشت از جمله برنامه های در نظر گرفته شده جهت تقدیر و تشکر از جامعه فرهنگیان، دیدار این قشر تلاشگر و زحمتکش با امام جمعه شهرستان و حضور در مزار شهدای شهرستان خواهد بود.
معاون فرماندار شادگان در ادامه از برگزاری مراسم جشن و شادی ویژه جهت مدیران مدارس خبر داد و افزود از پرسنل پر تلاش اداره آموزش و پرورش نیز بصورت خاص پذیرایی و مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرند.

خبرنگار/ ناصرحکیمی

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.