فرماندار شادگان تاکید کرد : داوطلبان انتخابات شوراها برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند

عصرجنوب-asrejonoob.ir: مهندس جعفری نسب سرپرست فرمانداری شادگان از الزامی بودن ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: تمامی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در هنگام ثبت نام، باید این گواهی را همراه داشته باشند.

جعفری نسب سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه زمان ثبت نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند اعلام شده ،گفت: بر اساس اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشور و به استناد تبصره ۳  ماده ۲۶ قانون انتخابات شوراها، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی  داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هنگام ثبت نام الزامی است.

سرپرست فرمانداری شادگان با اینکه از تاریخ صدور گواهی عدم سوء پیشینه در زمان ثبت نام نباید بیش از سه ماه گذشته باشد اشاره کرد و گفت : افرادی که قصد ثبت‌ نام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را دارند، باید از هم اکنون  بمنظور اخذ معرفی به فرمانداری و بخشداری های تابعه مراجعه نسبت به دریافت گواهی مذکور اقدام کنند.

گفتنی است ، ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند امسال همزمان  با سراسر کشور در شهرستان شادگان  آغاز و تا ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

خبرنگار/ناصر حکیمی

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.