احداث آیلند جداکننده در جاده کمربندی و روانسازی ترافیک نوروزی در شادگان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای ترافیک شهرستان بر لزوم احداث آیلند جداکننده در جاده کمربندی و تمهیدات و روانسازی ترافیک در آستانه نوروز تاکید کرد.

 نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای ترافیک شهرستان بر لزوم احداث آیلند جداکننده در جاده کمربندی و تمهیدات و روانسازی ترافیک در آستانه نوروز تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی ضمن خودداری از هرگونه حفاری در سطح شهرستان، تمهیدات لازم برای روانسازی ترافیک جهت تسهیل تردد در ایام نوروزی معمول دارند.
معاون فرماندار شادگان با اشاره به اینکه هرگونه اصلاح هندسی، تعریض یا کم کردن عرض معابر ، جابجایی، ایجاد و حذف معابر و… می بایست در جلسات ترافیک مطرح و مصوب شود، با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و افزایش مسافرتها بر لزوم خط کشی معابر، شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده مورد نیاز به اندازه کافی و ترمیم خرابیهای موجود در سطح شهر ها و جاده های اصلی و فرعی توسط شهرداران و اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکید کرد.
وی در ادامه گفت:  تسریع در تکمیل شانه سازی جاده روستای عبودی را خواستار شد و افزود عدم نصب علائم هشدار دهنده کافی در جاده در دست تعریض روستای مذکور و اختلاف بیش از یک متر سطح جاده با کف شانه های حفاری شده و کم عرض بودن جاده ، احتمال خطر واژگونی و تصادفات را دوچندان و مضاعف کرده و اداره راه و شهرسازی می بایست رسیدگی عاجل انجام دهد.
آلبوغبیش یادآور شد عملیات احداث آیلند جداکننده در جاده کمربندی حدفاصل میدان آیت الله قمی تا میدان بسیج به منظور تسهیل در تردد بعد از تعطیلات نوروزی توسط شهرداری شادگان اجرایی خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه مقرر گردید تابلو پارکینگ ویژه معلولان و جانبازان در خیابان امام خمینی (ره) نصب شود.

 

خبرنگار / ناصر حکیمی

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.