آیا تاپیکو قصد سیلی‌زدن به نمایندگان خوزستان را دارد؟/ تحقیق و تفحص از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی رقم‌ می‌خورد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: بنا به اخبار درز کرده از جریانات حامی انتصاب مدیر بوشهری الاصل در پتروشیمی غدیر، مدیران‌ تصمیم‌گیر‌ درصدد‌ ایجاد جوّ رسانه‌ای – روانی علیه نمایندگان، رسانه‌ها و مطالبه‌گران خوزستان هستند تا انتصاب مد نظر خود را در میان همه مخالفت‌ها انجام دهند.

پیش‌تر نمایندگان و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تاکید کرده بودند انتصابات سازمان تامین اجتماعی، شستا و تاپیکو را زیر نظر دارند و خط قرمز آنها بی توجهی به خواسته مردم خوزستان و انتصاب مدیران غیربومی است.

حال با همه این اتفاقات باید دید آیا‌ ثروت حاصل از درآمد شرکت‌های آلوده کننده خوزستان، علیه مردم این منطقه محروم و مظلوم یه کار گرفته خواهد شد و اینگونه انتصابات با پای‌فشاری مدیران زیرمجموعه وزارت کار رخ خواهد داد تا سیلی محکمی به نمایندگان و مطالبه‌گران خوزستانی باشد و یا مرکز نشینان اینبار صدای مردم و نمایندگان خوزستان را پس از آنهمه محرومیت خواهند شنید!

در این میان یک‌ عضو مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با عصرجنوب از حمایت از طرح تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی در صورت رویارویی مدیران مرکز نشین با مطالبه مردم خوزستان خبر داد.

مطالب پیشنهادی