از دستگیری عامل فراخوان‌تجمع در شادگان تا خودکشی در کلانتری آبادان و اولویت پلیس ماهشهر در برخورد با ترویج وهالیت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سه خبر انتظامی از سه شهر خوزستان

– سارق سابقه دار آبادانی در کلانتری خودکشی کرد

در پی وقوع یک فقره خودکشی ناکام در یکی از کلانتری‌های آبادان، یک مقام ارشد انتظامی گفت: فردی سابقه دار به اتهام سرقت توسط مأموران پلیس آبادان دستگیر شده و به یکی از کلانتری‌ها منتقل شد که در زمان رفتن به سرویس بهداشتی اقدام به شکستن شیشه محوطه کلانتری کرده و با آن از ناحیه گردن اقدام به خودزنی به قصد خودکشی می‌کند.

وی ادامه داد: این فرد بلافاصله جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های آبادان انتقال یافت و حال عمومی وی بسیار وخیم گزارش شده است.

–  عامل اصلی فراخوان‌ها و تیراندازی‌های مرگبار شادگان دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در پی درگیری مسلحانه دو طایفه که منجر به فوت یک شهروند شد و به تبع آن انتشار فراخوان‌هایی از طریق فضای مجازی مبنی بر دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها و تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

سید محمد صالحی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شادگان با کار اطلاعاتی یک نفر عامل اصلی فراخوان‌، محرک و دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها و تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل به مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز شش نفر دیگر عامل انتشار فراخوان و محرکان شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

  • فرمانده انتظامی: دستگیری گروه‌های فعال تجزیه‌طلب و ترویج وهابیت در ماهشهر اولویت ماست

پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر:
🔸اولویت ما مبارزه با گروه‌های تجزیه‌طلب و ترویج وهابیت است، گروه‌هایی را دستگیر کرده‌ایم که حملاتی مسلحانه را تدارک دیده بودند.

مطالب پیشنهادی