اهداء ۳هزار ماسکN95 و ۵هزارست دستکش لاتکس به شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه ایفای تعهدات اجتماعی خود،۲۹خرداد تعداد ٣٠٠٠ عدد ماسک N95 و ۵٠٠٠ ست دستکش لاتکس را جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی در جریان مبارزه با کرونا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر تحویل داد.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه ایفای تعهدات اجتماعی خود،۲۹خرداد تعداد ٣٠٠٠ عدد ماسک N95 و ۵٠٠٠ ست دستکش لاتکس را جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی در جریان مبارزه با کرونا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر تحویل داد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، پیشتر نیز این شرکت در چندین نوبت،ماسک،دستکش،گان و محلول ضدعفونی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار داده است.

قابل ذکر است که پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش و دفتر نماینده محترم مردم شریف بندر ماهشهر،بندر امام خمینی(ره)،بندر هندیجان،امیدیه و جولکی در مجلس شورای اسلامی، و بمنظور آرامش دانش آموزان عزیز در هنگام برگزاری امتحانات، ضمن تحویل و تامین ماسک جهت دانش آموزان ، بیش از یکماه است که به صورت شبانه روزی مشغول ضدعفونی مدارس و حوزه های امتحانی شهرستان بندر ماهشهر،بندر امام خمینی(ره)،بندر هندیجان و امیدیه می باشد.

مطالب پیشنهادی