تقدیر امام جمعه بندر امام خمینی از عملکرد مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: امام جمعه بندر امام خمینی از عملکرد مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در انجام مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این دیدار، حجت‌ الاسلام تابش از عملکرد مثبت دکتر غلامپور در راستای همکاری این پتروشیمی از زمان شروع ویروس کرونا و همچنین تجهیز پدافندهای زیستی و توزیع بسته‌های معیشتی و ماسک و دستکش در سطح شهر بندر امام تشکر و ابراز رضایت نمود.

امام‌ جمعه بندر امام خمینی، از همه پتروشیمی‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست پای‌کار بیایند و تنها به کمک‌های شورای راهبردی اکتفا نکنند.

حجت الاسلام تابش گفت: وضعیت زرد در بندر امام احتمال دارد به وضعیت قرمز منجر شود و مردم این شهر سزاوار خدمت هستند. انشاالله با وحدت و دلسوزی همه شرکت‌های پتروشیمی در میدان مبارزه با این ویروس منحوس، پیروز میدان خواهیم بود.

در پایان این جلسه، مهاجر رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام نیز ضمن تشکر از مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در ضدعفونی و آماده‌سازی مدارس، برای برگزاری امتحانات و تجهیزات لازم برای دانش آموزان، قول تأمین تعداد ۷۰۰۰ ماسک و ژل ضدعفونی قول را از دکتر غلامپور گرفت.

مهندس صباحی مقدم در این دیدار مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر را همراهی نمود.

مطالب پیشنهادی