بالاگرفتن اختلافات به شیوه مدیریت بحران کرونا در خوزستان/ مدیرکل استعفا کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: بر اساس گزارش های رسیده به خبرنگار عصر جنوب ، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان چند روزی است که در محل کار خود حاضر نمی شود ، بدنبال پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار عصر جنوب و به نقل از یکی از پرسنل اداره کل مدیریت بحران که نخواست نامش فاش شود ، حاجی زاده دو هفته پیش استعفای کتبی خود را به شریعتی تقدیم کرده است و از همان تاریخ در محل کار خود حاضر نمی شود.

بر اساس پیگیری های عصر جنوب ، علیرغم اخبار منتشره در مورد دلایل این استعفا و رفتن حاجی زاده به تهران و سازمان مدیریت بحران کشور ، به نظر می رسد دلیل اصلی استعفای حاجی زاده اختلافی است که بین او و شریعتی در شیوه اداره ستاد مبارزه با کرونای استان پیش آمده است و حاجی زاده از ابتدا نسبت به حاشیه رفتن اداره کل مدیریت بحران استانداری در بحران کرونا و سپردن کلیه امور به دانشگاه علوم پزشکی و تعیین نجاتی مدیر کل حوزه استاندار بعنوان سخنگوی ستاد کرونا اعتراض داشته است.

گفته می شود شریعتی با استعفای حاجی زاده موافقت کرده است و مشغول بررسی گزینه های پیشنهادی برای جانشینی وی است . از پیرهادی مدیر کل حراست استانداری ، بن عباس سرپرست فرمانداری دزفول و کاظمی نژاد دستیار استاندار بعنوان جدی ترین گزینه های جانشینی حاجی زاده نام برده می شود .

مطالب پیشنهادی