پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی متضرر از کرونا در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: باشگاه داران آسیب دیده از کرونا برای جبران خسارات، با حمایت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا تسهیلات لازم دریافت می کنند.

غلامرضا شریعتی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم تا از طریق وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا تسهیلاتی را برای باشگاه داران و کسانی که متضرر شده اند، فراهم کنیم تا با این اقدام بتوانیم بخشی از خسارات و مشکلات آنان را مرتفع کنیم.

وی بیان کرد: تمام باشگاه داران و افرادی که از طریق اقتصادی در ورزش فعالیت می کنند در این ایام نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا داشته اند هر چند آسیب های فراوانی دیده اند که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای نمایم.

استاندار خوزستان ادامه داد: از مشکلات و دغدغه مالی همه باشگاه‌ها اطلاع داریم اما همه ما باید متعهد به قانون باشیم و در این برهه سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است.

وی گفت: از همراهی تمامی باشگاه داران، تیم های ورزشی و ورزشکاران تشکر می کنم انشالله هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و وضعیت به حالت عادی برگردد تا این افراد بتوانند به خدماتشان در جهت نشاط و شادابی جامعه ادامه دهند.

شریعتی افزود: بسیاری از باشگاه‌ها در محل اجاره‌ای هستند و مدیران آنها باید مبالغ بالایی را در شرایط بسته بودن باشگاه بابت اجاره پرداخت کنند اما اکنون چاره‌ای جز صبر و شکیبایی تا زمان رفع وضعیت بحرانی این ویروس نداریم البته سعی می کنیم تا حد امکان از آنها حمایت کنیم و جای هیچ نگرانی نیست.

وی خطاب به ورزشکاران استان گفت: بهتر است که در شرایط فعلی و برای حفظ سلامت و شادابی روحیه خود از ورزش در خانه غافل نشوند و تمرینات ورزشی لازم را در منزل انجام دهند.

به گزارش ایرنا بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی خوزستان در رشته‌های مختلف از اسفند پارسال تاکنون ممنوع اعلام شده است.

۲۶ باشگاه ورزشی در خوزستان به دلیل فعالیت غیرمجاز در ایام شیوع کرونا پلمب شدند.

مطالب پیشنهادی